Związki między dziennikarstwem a public relations
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
Dominacja czy porozumienie?
Związki między dziennikarstwem a public relations
Wojciech Furman
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego , 2009
Czy współczesne masowe media zajmują się produkowaniem lojalności? Czy pacyfikują dążenia do udziału w decyzjach dotyczących polityki i gospodarki? Czy działania mediów, podobnie jak działania w dziedzinie marketingu politycznego i gospodarczego, pozbawione są związku z autentycznymi ludzkimi potrzebami i nie stanowią prawidłowej reakcji na istnienie owych potrzeb?
Książka proponuje sposób patrzenia na działania dziennikarskie i działania public relations. Wiąże się z pytaniami o to, jakie są w demokratycznym społeczeństwie powinności dziennikarzy oraz specjalistów PR, lub szerzej – reprezentantów zawodów polegających na wywieraniu wpływu na innych ludzi.
Opis:
WstępROZDZIAŁ PIERWSZYDziałanie i komunikowanie1.Strategiczny a komunikacyjny aspekt działania2.Komunikowanie jako działanie3.Świat życia4.Działanie a dominacja lub porozumienie5.Odmiany dyskursu6.Symetria i asymetria komunikowania7.Typy komunikowania
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.