LIBRES odzież i buty ochronne  i robocze BHP
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

ZARZĄDZANIE MARKETNIGOWE TWORZENIE WARTOŚCI PRODUK

Ocena:
0
Cena brutto: 46,66 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

46.66
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
Cena netto: 44,44 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy

Cena regularna:

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

Producent: LIBRES
Kod produktu: 51160736



UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.









ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE W TWORZENIU WARTOŚCI PRODUKTU

Coraz bardziej widoczne w praktyce zacieranie się granic między działaniami marketingowymi i logistycznymi sprawia, że umiejętne wiązanie problematyki zarządzania marketingowego i logistyki, traktowanych zwykle jako odrębne obszary wiedzy, staje się bardzo aktualnym wyzwaniem.

Wysiłki producentów, dystrybutorów i detalistów koncentrujące się na zdobywaniu klienta i zapewnieniu satysfakcjonującej go obsługi nie mogą obecnie przynosić dobrych efektów bez powiązania działań marketingowych z logistyką. Wynika to z faktu, że o konkurencyjności rynkowej firmy zaczyna w coraz większym stopniu decydować szeroko rozumiana jakość, której źródłem jest nie tylko sam produkt, lecz także towarzyszące jego oferowaniu procesy.

Bez odpowiedniego zarządzania marketingowo-logistycznego trudno oczekiwać sprawnego funkcjonowania firmy na rynku. W tym kontekście, na tle różnorodnych koncepcji marketingowych i logistycznych, książka stanowi interesującą propozycję zintegrowanego ujęcia tych zagadnień. Kluczowe kwestie, stanowiące jego tematyczną kanwę, to: konkurencyjność, jakość, marka oraz tworzenie wartości produktu.

Z recenzji dr. hab. Szczepana Figiela, prof. UWM

237 stron

oprawa: miękka

Rok wydania: 2010

ISBN: 978-83-7338-503-0






Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie

Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl