ZARZĄDZANIE MARKETNIGOWE TWORZENIE WARTOŚCI PRODUK
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE W TWORZENIU WARTOŚCI PRODUKTU
Coraz bardziej widoczne w praktyce zacieranie się granic między działaniami marketingowymi i logistycznymi sprawia, że umiejętne wiązanie problematyki zarządzania marketingowego i logistyki, traktowanych zwykle jako odrębne obszary wiedzy, staje się bardzo aktualnym wyzwaniem.
Wysiłki producentów, dystrybutorów i detalistów koncentrujące się na zdobywaniu klienta i zapewnieniu satysfakcjonującej go obsługi nie mogą obecnie przynosić dobrych efektów bez powiązania działań marketingowych z logistyką. Wynika to z faktu, że o konkurencyjności rynkowej firmy zaczyna w coraz większym stopniu decydować szeroko rozumiana jakość, której źródłem jest nie tylko sam produkt, lecz także towarzyszące jego oferowaniu procesy.
Bez odpowiedniego zarządzania marketingowo-logistycznego trudno oczekiwać sprawnego funkcjonowania firmy na rynku. W tym kontekście, na tle różnorodnych koncepcji marketingowych i logistycznych, książka stanowi interesującą propozycję zintegrowanego ujęcia tych zagadnień. Kluczowe kwestie, stanowiące jego tematyczną kanwę, to: konkurencyjność, jakość, marka oraz tworzenie wartości produktu.
Z recenzji dr. hab. Szczepana Figiela, prof. UWM
237 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-7338-503-0
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.