W SWIECIE KOMUNIKACJI ZDEGRADOWANEJ - NOWOSC
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
OPIS
Autor
Red. Igor Borkowski
Aleksander Woźny
TytułW świecie komunikacji zdegradowanejRok wydaniaWydawnictwoilustracje zdjęcia rysunkiStronOkładka, oprawaStan i inne informacje2007WUWR-300miękkaNOWAOpisSpis Treści :
Wprowadzenie
Artykuły
· Stanisław Bereoe, Ita dixit Lem
· Weronika Madryas-Kowalska, Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu
· Katarzyna Krajewska, Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne
· Jędrzej Morawiecki, Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty fi lmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych. Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty „Ostatniego Testamentu”
· Jerzy Jastrzębski, Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego
· Marek Graszewicz, Dominik Lewiński, Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd „Gazetę Wyborczą”
· Paweł Urbaniak, O obiektywnooeci w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczooeci Ryszarda Kapuścińskiego
· Agnieszka Zwiefka-Chwałek, Wolne oprogramowanie – wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje
· Katarzyna Kopecka-Piech, Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty
· Dorota Sikora, Literatura wobec nowych technologii
· Tomasz Król, Efektywność stron internetowych „Rzeczpospolitej” i „Super Expressu” w oewietle badań Eyetrack III
· Arkadiusz Lewicki, Programy neotelewizyjne. Rekonesans
· Igor Borkowski, Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne
· Elżbieta Woźniak-Łojczuk, Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka – rozważania nad przestrzenią fast foodów (McDonald’s i KFC)
· Małgorzata Janusiewicz, Czytelnik – współtwórcą utworu, czyli spodziewana zamiana miejsc. Różne strategie aktywnooeci odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej
· Adam Szynol, Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska
· Adam Szumilak, Fenomen popularności Bridget Jones w świetle studiów kulturowych
Recenzje
· Pierre Albert, La presse française (Marek Bratuń)
· Krzysztof Mroziewicz, Dziennikarz w globalnej wiosce (Urszula Glensk)
· Tomasz Piekot, Dyskurs polskich wiadomości prasowych (Michał Otrocki)
· Andy Green, Kreatywnooeć w public relations (Weronika Madryas-Kowalska)
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.