LIBRES odzież i buty ochronne  i robocze BHP
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

W SWIECIE KOMUNIKACJI ZDEGRADOWANEJ - NOWOSC

Ocena:
0
Cena brutto: 46,66 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

46.66
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
Cena netto: 44,44 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy

Cena regularna:

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

Producent: LIBRES
Kod produktu: 51162015



UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.









OPIS

Autor

Red. Igor Borkowski

Aleksander Woźny

TytułW świecie komunikacji zdegradowanejRok wydaniaWydawnictwoilustracje zdjęcia rysunkiStronOkładka, oprawaStan i inne informacje2007WUWR-300miękkaNOWAOpisSpis Treści :

Wprowadzenie

Artykuły

· Stanisław Bereoe, Ita dixit Lem

· Weronika Madryas-Kowalska, Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu

· Katarzyna Krajewska, Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne

· Jędrzej Morawiecki, Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty fi lmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych. Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty „Ostatniego Testamentu”

· Jerzy Jastrzębski, Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego

· Marek Graszewicz, Dominik Lewiński, Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd „Gazetę Wyborczą”

· Paweł Urbaniak, O obiektywnooeci w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczooeci Ryszarda Kapuścińskiego

· Agnieszka Zwiefka-Chwałek, Wolne oprogramowanie – wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje

· Katarzyna Kopecka-Piech, Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty

· Dorota Sikora, Literatura wobec nowych technologii

· Tomasz Król, Efektywność stron internetowych „Rzeczpospolitej” i „Super Expressu” w oewietle badań Eyetrack III

· Arkadiusz Lewicki, Programy neotelewizyjne. Rekonesans

· Igor Borkowski, Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne

· Elżbieta Woźniak-Łojczuk, Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka – rozważania nad przestrzenią fast foodów (McDonald’s i KFC)

· Małgorzata Janusiewicz, Czytelnik – współtwórcą utworu, czyli spodziewana zamiana miejsc. Różne strategie aktywnooeci odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej

· Adam Szynol, Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska

· Adam Szumilak, Fenomen popularności Bridget Jones w świetle studiów kulturowych

Recenzje

· Pierre Albert, La presse française (Marek Bratuń)

· Krzysztof Mroziewicz, Dziennikarz w globalnej wiosce (Urszula Glensk)

· Tomasz Piekot, Dyskurs polskich wiadomości prasowych (Michał Otrocki)

· Andy Green, Kreatywnooeć w public relations (Weronika Madryas-Kowalska)






Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie

Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl