TRENING EKOLOGICZNY W KSZTALTOWANIU POSTAW PROSROD
Cena regularna:
15,34 zł
Cena regularna:
14,61 zł
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
AutorRyszard KulikTytuł
Trening ekologiczny w kształtowaniu postaw prośrodowiskowych
Rok wydaniaWydawnictwoilustracje zdjęcia rysunkiStronOkładka, oprawaStan i inne informacje
2001
Nakład 300
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegotak120miękkaNOWAOpisAutor opisuje psychologiczne mechanizmy warunkujące postawę człowieka wobec przyrody. W części teoretycznej przedstawia psychologiczną problematykę kształtowania postaw, a szczególnie postaw proekologicznych, natomiast w części empirycznej omawia specyfikę treningu grupowego jako metody kształtowania świadomości ekologicznej młodzieży. Praca powinna zainteresować nauczycieli, wychowawców, liderów grup młodzieżowych oraz tych wszystkich, którzy w swoich działaniach zmierzają do kształtowania pozytywnego stosunku ludzi do środowiska naturalnego.spis treści lub fragment
Iresc
Wprowadzenie
Psychologiczna problematyka postaw prośrodowiskowych .
Sfera poznawcza postawy prośrodowiskowej
Sfera emocjonalna postawy prośrodowiskowej.
Sfera duchowej relacji człowieka z przyrodą . .
Wpływ postawy prośrodowiskowej na zachowanie się człowieka wobec przyrody
Psychologiczna problematyka kształtowania i zmiany postaw
Trening grupowy jako specyficzna metoda kształtowania postaw i zachowań
prośrodowiskowych .
Problematyka badań własnych.
Cel pracy. Problem badawczy. Pytania badawcze.
Narzędzia badawcze .
Próba badawcza. Przebieg badania .
Przebieg treningu ekologicznego .
Zmiany w postawach i zachowaniach prośrodowiskowych pod wpływem
udziału w treningu ekologicznym .
Analiza skuteczności treningu ekologicznego w kształtowaniu postaw i za-
chowań prośrodowiskowych oraz duchowej relacji człowieka z przyrodą . .
Aneks. . .
Bibliografia.
Summary
Zusammenfassung .
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.