TRADYCJE BOZONARODZENIOWE - SKULINA I INNE -
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
OPIS
AutorOpracowanie zbioroweTytułStudia Polonistyczne XXRok wydaniaWydawnictwoilustracje zdjęcia rysunkiStronOkładka, oprawaStan i inne informacje1994Wydawnictwo Uniwersytetu Adama Mickiewicza-206miękkaNOWAOpis
SPIS TREŚCI :
Wojciech Ryszard Rzepka, Bogdan Walczak - Życie i działalność Profesora Tadeusza Skuliny
Bibliografia prac Profesora Tadeusza Skuliny za lata 1958-1993 (Zestawiła Alicja Pihan-Kijasowa)
Maria Borejszo - W kręgu tradycji bożonarodzeniowych
Katarzyna Czarnecka - Konstrukcje porównawcze w uczniowskiej odmianie współczesnej polszczyzny
Bogdan Hojdis - O artyzmie i funkcjonalności sześciu polskich pieśni Władysława z Gielniowa
Artur Jazdon - Nie znane dziewiętnastowieczne druki wielkopolskie w inwentarzu Deutsche Staatsbibliothek w Berlinie
Ewa Krawiecka - Patrystyczny pierwowzór „Przykładu religii" Franciszka Karpińskiego
Tomasz Lisowski, Jolanta Migdał - Układ nadawczo-odbiorczy w najstarszych polskich listach miłosnych
Alicja Pihan-Kijasowa - Rusycyzmy leksykalne w pamiętniku Tomasza Zana „Z wygnania. Dziennik z lat 1824-1832"
Grzegorz Raubo - , ..Rejestra srogie grzechów". Stanisław Herakliusz Lubomirski o tajemnicach ludzkich nieprawości
Lech Słowiński - Z problematyki edukacyjnej na łamach poznańskiego „Dziennika Domowego" (1840-1847)
Leszek Teusz - O dramaturgii Karola Wojtyły
Wiesław Wydra - W sprawie autorstwa pieśni „Kto chce Pannie Maryi służyć..."
Wiesław Wydra - Dwie nie znane staropolskie pieśni religijne
Zygmunt Zagórski - Z problematyki kultury języka i poprawności językowej
Indeksy zawartości roczników I-XX „Studiów Polonistycznych" (Sporządziła Maria Marchlewiczowa)
I. Indeks nazwisk
II. Indeks rzeczowy
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.