TEORIA I PRAKTYKA DYDAKTYKI JEZYKA POLSKIEGO 19
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
„Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego”. T. 19
red. HELENA SYNOWIEC
224 s., 170 x
240 mm
,
430 g
oprawa broszurowa foliowana
tab., rys.
summ., rez.
Katowice, 2007
ISBN/ISSN 0208-5011
Index 60.91-319
Artykuły 19. tomu „Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego” spają w całość tematyczną poszukiwanie korzystnego kształtu edukacji humanistycznej w perspektywie dokonujących się przemian społeczno-kulturalnych i reformy edukacyjnej. Omawiany tom poszerza problematykę edukacyjną o nowe obszary. Artykuły poruszają zagadnienia nie tylko interpretacji tekstów literackich (rola różnorodnych kontekstów), ale też edukacji kulturowej, widzianej oczami zarówno nauczyciela akademickiego, jak i szkolnego. W tomie znajdziemy też próby teoretycznego opracowania pokrewieństwa sztuk na przykładzie malarstwa i muzyki.
Książka może być przydatna w dydaktyce szkolnej oraz uniwersyteckiej.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.