STYLE KONWERSACYJNE - KONWERSACJA - KOMUNIKACJA
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
Style konwersacyjne
red. BOŻENA WITOSZ
272 s., 170 x
240 mm
,
510 g
oprawa broszurowa foliowana
bibliogr.
summ.
Katowice, 2006
ISBN/ISSN 978-83-226-1611-6
Index 60.91-237
W tomie zebrano 26 artykułów, które zostały uporządkowane tematycznie w 4 częściach, zatytułowanych: "Konteksty teoretyczne"; "Style konwersacyjne w komunikacji międzykulturowej (etnolekty, socjolekty, biolekty)"; "Style konwersacyjne w przestrzeni medialnej"; "Style konwersacyjne w kontaktach publicznych i prywatnych".
Autorzy tekstów skupiają uwagę na specyficznym rodzaju interakcji, jaka nawiązuje się między uczestnikami językowej wymiany. Stylistyczny wymiar interakcji znajduje rozmaite tekstowe i interpretacyjne ukonkretnienia. W swych szkicach językoznawcy rozważają problematykę w różnych przestrzeniach komunikacyjnych: międzyetnicznej, między subkulturami (kobiet i mężczyzn, "starych"i "młodych"), w przestrzeni kreowanej w odmianach komunikacji medialnej oraz przestrzeni wyznaczanej kontaktem publicznym, kontaktami w ramach grupy rówieśniczej czy jednej rodziny. Opisują również, w jakim stopniu proces "dialogizacji"kultury wpływa na kształt i sposób interpretacji tekstu pisanego.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.