SOCJOLOGIA WSI W AMERYCE POLNOCNEJ - USA -
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
Autor
redakcja
Krzysztof Gorlach
TytułSocjologia wsi w Ameryce PółnocnejRok wydaniaWydawnictwoilustracje zdjęcia rysunkiStronOkładka, oprawaStan i inne informacje1998Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu-316miękkaNOWAOpisPraca zawiera 12 tekstów mających zilustrować główne kierunki i zasadniczą problematykę podejmowaną przez tzw. ,,nową" socjologię wsi. Jest ona wynikiem 10-miesięcznego stażu redaktora tomu w University of Wisconsin-Madison, przy wydatnej pomocy Department of Rural Sociology.spis treści lub fragment
Spis treści
* Krzysztof Gorlach - Od redaktora tomu
* Jess Gilbert i Patrick H. Mooney - Wprowadzenie
* William H. Friedland - Przyszłość socjologii wsi w dobie zmierzchu społeczności wiejskiej
* Jess Gilbert - Teoretyczny fundament socjologii wsi
* Harriet Friedmann - Rodzinne gospodarstwo rolne w rozwiniętym społeczeństwie kapitalistycznym
* Patrick H. Mooney - Rodzinne gospodarstwo rolne w układzie stosunków klasowych
* William H. Friedland - Perspektywa socjologii rolnictwa
* Jack Kloppenburg Jr, Frederick H. Buttel - Badania w rolnictwie jako forma interwencji państwa
* Sonya Salamon - Społeczności etniczne a typy rolnictwa
* Peggy F. Barlett - Rolnicy dwuzawodowi: zachowanie gospodarstwa czy wiejskiego stylu życia?
* Cornelia Flora - Kobiety w rolnictwie: analiza historyczno-porównawcza
* Jack Kloppenburg Jr - Teoria społeczna i de/rekonstrukcja nauk rolniczych: wiedza lokalna i rolnictwo alternatywne
* Frederick H. Buttel - Socjologia środowiska i zasobów naturalnych: problemy teoretyczne i możliwości syntezy
* Philip McMichael - Globalizacja: mity i realia
* Krzysztof Gorlach - Posłowie
…o autorze książkiOpis rozszerzonyciekawostki
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.