REFORMA OSWIATY PRAKTYKA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
Reforma oświaty a praktyka edukacji wczesnoszkolnej
2006 | Pedagogika | monografia |
ANNA GAJDZICA
264 s., 170 x
240 mm
,
500 g
oprawa broszurowa matowa
bibliogr., aneks, załączniki, wykr., tab.
summ., resume
Katowice
, 2006
ISBN/ISSN 83-226-1576-0
Index [SP 664]
Temat prezentowanej rozprawy jest rozpatrywany w dwóch uzupełniających się częściach: teoretyczno-poznawczej i empirycznej. Celem tej pierwszej było dokonanie przeglądu teorii z zakresu zmian społecznych i edukacyjnych, przedstawienie koncepcji kształcenia zintegrowanego oraz prezentacja kompetencji i funkcji nauczyciela w zmieniajacej się sytuacji oświatowej. Badania empiryczne usystematyzowano w obszarach dotyczących sposobu przygotowania i wdrażania reformy edukacji przez MEN, deklarowanego przez nauczycieli sposobu wprowadzania kształacenia zintegrowanego, realizacji kształacenia zintegrowanego oraz oceny wprowadzonych zmian po upływie trzech lat od wdrożenia reformy na terenie powiatu cieszyńskiego.
Prezentowana analiza przygotowania, wdrażania i realizowania zmian była prowadzona na płaszczyznach: politycznej, organiazacyjnej, społecznej, psychologicznej i pedagogicznej. Podkreślono w niej też, że realne zmiany w praktyce edukacyjnej mogą nastapić dopiero po integracji działań praktyków i przedstawicieli środowiska akademickiego.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.