Prelekcja muzyczna skrypt dla studentów wychowania
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
OPIS
AutorMirosław NiziurskiTytuł
Prelekcja muzyczna
skrypt dla studentów wychowania muzycznego
Rok wydaniaWydawnictwoilustracje zdjęcia rysunkiStronOkładka, oprawaStan i inne informacje1994WSP-122MIĘKKANOWA, leżak magazynowyOpis
Czytelnik, który weźmie do rąk tę książkę, może zadać sobie pytanie, czy w ogóle warto pisać o muzyce, skoro tyle o niej już napisano?
Mirosław Niziurski udowodnia, że warto - bowiem o faktach powszechnie znanych można pisać zupełnie inaczej a niemniej interesująco. Książka adresowana jest do szerokiej rzeszy melomanów. Zarówno wytrwałych bywalców sal koncertowych, jak i tych początkujących, którzy chcieliby o wielu muzycznych sprawach dowiedzieć się w sposób „prosty, łatwy i przyjemny".
spis treści lub fragment
Czy muzyka jest sztuką asemantyczną? .................... 7
Język muzyczny ...................................... 13
Formy mówienia o muzyce ............................. 19
Lekcje słuchania muzyki ............................. 19
Audycje muzyczne.................................. 20
Prelekcja .......................................... 22
Odczyt ........................................... 24
Wykład ........................................... 26
Referat ........................................... 27
Spotkania z muzykami .............................. 28
Warunki organizacyjno-techniczne „spotkań z muzyką"..... 31
Jak mówić o muzyce? ................................. 35
Wybrana literatura ................................... 117
Wykaz tematów „spotkań z muzyką"omówionych
w podręczniku ....................................... 121
…o autorze książkiOpis rozszerzonyciekawostki
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.