CZESKA REKLAMA TELEWIZYJNA - FENOMENY MANIPULACJA
Cena regularna:
22,67 zł
Cena regularna:
21,59 zł
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
Czeska reklama telewizyjna
i jej język
AUTOR:
Dariusz Tkaczewski
Książka w bardzo dobrym stanie - NOWA
Oprawa miękka
Fotografie kolorowe
OPIS:
Praca zawiera wiele nowych, interesujących informacji na temat istoty reklamy, jej dziejów i znaczenia, uwarunkowań politycznych i społeczno-kulturalnych, z uwzględnieniem charakteru czeskiej reklamy telewizyjnej i jej miejsca w komunikacji.
Adresatami niniejszej pracy mogą być specjaliści z różnych dziedzin: lingwiści, kulturolodzy, teoretycy komunikacji reklamowej, socjolodzy, psycholodzy, ale także studenci slawistyki czy też osoby zainteresowane kwestiami reklamy telewizyjnej, współczesnej kultury masowej bądź ogólną sytuacją społeczno-kulturalną w Republice Czeskiej.
Liczba stron: 124 + 14 kart fotografii (kolor)
Nakład: 270 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2005
124 strony + 14 stron tablic
Format: 24 / 17 cm
ISBN: 83-226-1425-X
ISSN: 0208-6336
Seria Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Nr 2294
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.