BIZNES I REKLAMA - NOWA ERA BIZNESU - MANIFEST
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
Autor
Rick Levine
Doc Saris
Chistopher Locke
Dawid Weinberger
Tytuł
Manifest
koniec ery tradycyjnego biznesu
Rok wydaniaWydawnictwoWIGByć może największą siłą Internetu nie jest stojąca za nim technologia, ale trwałe zmiany, jakie powoduje on w sposobie pojmowania biznesu. Zmiany te dotyczą nie tylko rynku, ale w równie dużym stopniu także charakteru każdej działalności gospodarczej. Manifest, na który składa się 95 tez, ogłoszony na stronie internetowej www.cluetrain.com, rozpoczął prawdziwą burzę dyskusji na temat metod prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie; dyskusji, w które włączyli się menedżerowie największych światowych korporacji. Książka rozwija i pogłębia tezy zamieszczone w internetowym manifeście. Sygnalizuje trendy, które już dziś muszą być uwzględniane przez wszystkie firmy działające w sieci. Internet stwarza ludziom szansę wymiany informacji i doświadczeń w niespotykanym dotąd tempie. Dzięki temu rynek staje się mądrzejszy szybciej niż większość firm. Niezależnie od tego, czy menedżerowie to rozumieją, ich pracownicy są integralną częścią tej konwersacji bez granic, komunikując się z klientami tychże firm w naturalnym, otwartym i często zabawnym języku. Ignorowanie tego zjawiska to ignorowanie niezmiernie ważnego sygnału i skazanie się na utratę niespotykanej dotąd szansy.takstron200Okładka, oprawatwarda + obwolutaStan i inne informacjeNOWA
PROMOCJE oraz Koszty wysyłki
- Kupując na innych moich aukcjach płacisz za wysyłkę tylko raz.
Informacje o promocjach dostępne na stronie O mnie
Możliwy odbiór osobisty.
Uwaga. Przy zakupach min. 4 książek - Ostrołęka, Zabrodzie, Antonie, Wojciechowice, Pomian, mogę dostarczyć osobiście.
Kilka słów o autorze:FragmentOPIS ROZSZERZONY / O KIM / O CZYMCIEKAWOSTKI
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.