ARCHEOLOGIA 43 - KRZEMIENNA SIEKIERA Z DACH...
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
UWAGA- JEŚLI W PARAMETRACH SĄ RÓZNICE DATY, STRON, WYDAWNICTWA ITP. PATRZ ZAWSZE NA OPIS AUKCJI ON JEST NAJWAŻNIEJSZY.
Rocznik Przemyski, t. 44, z. 2, Archeologia, s. 138 + 12 nlb.
Artykuły
TOMASZ KALICKI, BARTŁOMIEJ SZYMON SZMONIEWSKI, Weryfikacyjne badania stanowiska archeologicznego nr 76 w Przemyślu przy ul. Słowackiego
MARIA ŁANCZONT, JERZY OKOŃSKI, Profile geologiczne w rejonie lessowych stanowisk paleolitycznych 146 i 147 w Przemyślu (Teren planowanego centrum handlowego „Cegielnia”). Dawne poglądy, nowe dane
ARTUR PORĘBA, WACŁAW M. ZUBEREK, MARIA ŁANCZONT, JOLANTA NOGAJ-CHACHAJ, Starożytne kurhany w rejonie Cieszacina Wielkiego w świetle badań georadarowych oraz elektroopornościowych
RENATA MADYDA-LEGUTKO, JUDYTA RODZIŃSKA-NOWAK, JOANNA ZAGÓRSKA-TELEGA, Wyniki najnowszych badań na cmentarzysku ludności kultury przeworskiej w Prusieku, stan. 25, pow. Sanok
KATARZYNA ŁOJOWSKA, JERZY OKOŃSKI, Badania wykopaliskowe na stan. 1 i 5 w Ostrowie, pow. Przemyśl w 2007 roku (Część druga)
WOJCIECH PORADYŁO, Wyniki ratowniczych badań wykopaliskowych na stanowisku 4 w Prałkowcach, gm. Krasiczyn
TOMASZ KALICKI, EWA SOSNOWSKA, Uwarunkowania fizycznogeograficzne lokalizacji wczesnośredniowiecznego Przemyśla: budowa geologiczna i rzeźba – pierwsze wyniki
ANDRZEJ KOPERSKI, MAGDALENA KRZEMIŃSKA, Materiały wczesnośredniowieczne z pl. Berka Joselewicza w Przemyślu, stan. nr 65 (Sezon badawczy – 2002)
GABRIELA ZIÓŁKOWSKA, MARIUSZ ZIÓŁKOWSKI, Wstępne wyniki archeologiczno-architektonicznych badań wykopaliskowych kolegiaty p.w. Wszystkich Świętych w Jarosławiu przeprowadzonych w roku 2008
Komunikaty
JERZY LIBERA, Krzemienna siekiera z Dachnowa, pow. Lubaczów
ZBIGNIEW JELIŃSKI, Wstępne wyniki nadzorów archeologicznych przeprowadzonych nad pracami ziemnymi na Placu Niepodległości w Przemyślu
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.